luni, 21 februarie 2011

MA CITESC INGERII RATACITI....

Mă citesc Îngeri rătăciți


Sunt vrăjitoarea cea bună.
În mine nasc păduri
Și se îneacă râuri
Sălciile își piaptănă pletele
În oglinda ochilor mei.

Mă citesc îngerii rătăciți...
Filele mele sunt trupurile lor,
În gura mea se aud strigătele pierduților
Ca într-un cimitir din care morții
Au evadat prin crucile de lemn.
Nealinații își mistuie așteptarea
În ecoul sufletului meu...

Sunt gara în care trenurile au capete de oameni și
Oamenii au trupuri vagoane.
Îi călătoresc neobosiții corbi
cu ochii flămânzi și aripile strânse
Împrejurul ciocurilor oțelite.

Sunt Pomul Facerii de bine.
Poame negustate stau în ramurile-mi
Ce-au fost cândva brațe.

Aș putea împărți Fericirea.

Proptiți fruntea în spinii
Pomului din mine. Mâna de va fi întinsă
Vor curge roadele. Sunt ,,Vrăjitoarea cea bună,,
În mine mai nasc pădurile
Ceruri de curcubeu...







Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...