duminică, 19 iunie 2011

să nu mă plângi, elly!

.mâna mea o să se decojească
pentru încă o rugă
în templul umbrelor se
va face iară frig
-să nu mă plângi, elly!
doar bate-mi cuie la capăt de gânduri ca
să te pot aprinde când îți suflu în aripi
e timpul tău pentru un ultim salt până la cer și
n-am să îți mai uit numele aruncat haotic
pe nourii pufoși nici mâinile tale care sapă adânc
în primăvara asta a
crucilor de lemn
ascultă! la mine
în coaste
e un gol fără de margini.
-să nu mă plângi,
doar lasă-mă-n fereastră
acolo unde s-au copt gutuiele
prea mult
am să te strig
în toate limbile uitate pe pământ
și templul o să îți deschidă calea
treaptă cu treaptă
genunchii tăi vor învăța să zboare
-să nu mă plângi, elly!
când trupul meu o să se decojească
felie cu felie ca o puzderie de umbre

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...