joi, 28 iulie 2011

din venele mele îngroșate

din venele mele îngroșate
își sorb vrăjitoarele  nebunia
piciorul amurgului își
pleacă genunchiul
rugând capul de șarpe să doarmă
sub lespedea cu mușchiul
proaspăt și verde
mă ascund
unghiile îmi cresc în piele
ca o carapace a neputințelor
presimt mirosul
acru nu am nevoie de lumină
frica de tine se amestecă prin noapte
fluturi cu capete de mort
îmi scormonesc aripile bolnave
ziua mi-e frică de plămânul șubred al orașului de plumb
prea scuipă oameni nevolnici pe trotuar
au zâmbete cusute în colțul gurii și
cicatricile hidoase le traversează
chipul
,,e doar un vas de lut
umplut cu spirit,, mă amăgesc
bătrânii legându-mi rănile
și eu și tu suntem
legați fără de zgomot
liniștea -dușman ne-a devenit


Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...