miercuri, 31 august 2011

ce s-a mai întâmplat cu sasha

noi ne uitam doar așa că aveam la ce da lui îi creșteau unghiile ca
niște căngi și-atunci ne-am zis o fi de la luna asta plina sau de la apa asta pură că
adică de ce lui nu-i cad frunzele și mai ales de ce îi cresc așa unghiile când eunu am mai fost pe la salon de-un an
e drept sasha să stai așa fără să-ți pese și să-ți mai crească și manichiura?
asta ne rodea pe noi
invidia
invidia sau zavistia draga mătușii zavistia eu așa știu
nu știu cum le mai ziceți voi astea de azi că
mereu ne luăm de generații
văzutai lele pe-a lui nicodim
aia de fuse pe la turci
cică vru să aducă aurul *napoi da* se trezi c-un prunc la gât cică îl cheamă
sasha că era de nem rusesc
o dooooooaaaaaaaaamne că no fi ...

și baba scuipă un dinte peste masă...amestecat cu tot năduful care-i zăcea

de-o vreme-n piept apoi mai trase un ochi pe la matilda că prea își strânse și-asta cingătoarea și-și mai atăta fudulă nurii băietanilor cu tuleiele mijite abia de aseară

o să-i tot vadă pe câte unul prin grădină și l-or mai pomeni pe mort

cealaltă babă își suflecă rindeica și zise ce mai oameni doamne ce mai oameni mai sunt și astăzi...

clopotul sună nătăng un bing și-un bang și babele și-au făcut din sândură

o cruce să î-o pună lui sasha la căpătâi să-i țină de urât în astă seară luna nu a mai răsărit

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...