luni, 29 august 2011

mă cheamă angel

te-ai aplecat așa cât să îți legi șireturile
m-ai privit cu coada ochiului
necinstit aș zice eu
era un truc dintr-un film alb negru și...
tu nu mai puteai fi
actorul principal

ai mai păstrat trupul de sticlă, dară
să jucăm roluri transparente într-un poem:
(uite, ia, fragi,
ție dragi...
ia-i și pune-i în puiacă)
să ne prefacem că eu
sunt ademenitoarea laponă și tu întunecatul rege dezbrăcat de complexe
și rațiune de
ieri
nu mai sunt vegetarian
înghit fluturi tu poți
mânca flori negre
carnivore

închide geamul iar
se ceartă trandafirii din
grădină îi vede luna

alaltăseară mi-am descoperit ramurile
cum, care ramuri?
crengile acelea uscate ale arborelui străbun
tatăl meu a fost mayaș, iar mama o sclavă sudistă, frații
doi îngeri dar nu căzuți
doar s-au împiedicat puţin
în rama unor geamuri
mă cheamă angel

să ne acoperim cu stele
eu o să-ți pansez inima cu eșarfe violet
țesute de zâna cu rochie din fluturi adevărați

sau poate tu ai mai multe inimi...
............................................................................polițistul cu chip de mosc și-a potrivit mai bine
ochelarii pe frunte și ne-a strigat de departe:
-hei, voi, cei cu fluturi și flori carnivore
pe buze luați-vă sicriele și cărați-vă în altă parte
laviniei de atunci a început să-i sângereze o ureche...

2 comentarii:

georgebc spunea...

Cu ciocanul?

Lumea din oglindă spunea...

cu ce vrei tu...te prinzi?

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...