miercuri, 28 septembrie 2011

...ar fi trebuit să te cheme elly...

Misionara

...ar fi trebuit să te cheme elly
să ai fruntea măreață ca
o catedrală gothică
în bătaia vântului turbat
să nu te cutremuri niciodată.

ar fi trebuit să mă cheme ally
să am mâinile suave
țesute cu aripi
(un fel de noduri dezlegate)

și poate ar fi trebuit
să ne rostogolim
muți de uimire
în lumea aceea monumentală a
soclurilor fără de statui.

eu aș fi încremenit brusc
desenând doar cu privirea nuferi
pe chipul tău, elly,
mâna mea ar fi poposit rece
până se încheia cămașa nopții
cu mânecile la spate ca o nebună.
aș fi bătut din palmele de piatră
geană peste geană.

tu m-ai fi privit împietrit
târându-ți cu greu pașii metalici
cu mâinile la spate.
m-ai fi iubit...
..........................................
ar fi trebuit să te cheme elly, șușotesc,
apăsându-ți degetul aici în dreptul inimii
(simți?)
sunt ally, și doar pentru tine
sunt
frumoasă...

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...