joi, 29 decembrie 2011

sunt zile și nopți

sunt zile și nopți când
nu mai vreau să mă despart de tine
zădărnicie a mea cu aripi de abis
mă înfrunți și
mă ascunzi acolo unde nu pătrund
luminile adânci prin ochi de șarpe

îmbrac în grabă pielea roșie
cu tâmple de argint și lumea îmi apare ca o
platformă uriașă împodobită cu ghirlande
străvezii de licurici mascați

atunci mă-ntorc fără de moarte
credință geamănă tresar și
tu îmi zici senin
iubito
îmi cresc livezile de fluturi
și stele albe în ogradă când te ascund
la mine în cămara luminată a unui gând

ai grijă închipuitule din miez de noapte
dantela asta de granit e mult prea rece
și ar putea cândva
să roadă

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...