vineri, 6 ianuarie 2012

ai văzut?

ai văzut? coridoarele încep a se prelinge ca niște
dâre cenușii topite peste rană curg zile de sabat cu
fulgi de nea în geamuri se privesc chipurile impasibile fără de guri
fără de suflete
fară de brațe moi
și pietrele coboară
coboară în mine alunecând mă țintuiesc
în marginea de orizonturi cu mantia
bătută-n cuie ruginite mă zbat în pasărea de foc și mă ridic,
prin mine vor curge multe râuri cu matca înecată în groapa marianelor
la margine de maluri se topesc umbrele în
cețuri dense desprinde din obrajii morții
mă cheamă
uneori naiadele să îți mai dănțuim ,străinule, o horă înainte ca mâna mea să te îngroape tu vei renaște ca eu să pot
să-ți trec pe spate spre insula cu trup de șarpe.
ai văzut?
s-au prelins culoarele în dungi violace mă și destram
să-ți împletesc himere...

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...