marți, 17 ianuarie 2012

să mergi la râu

,,dar eu știam că el există,,
mi-a spus odată sonia că are
nuci în hambare
îi cotrobăie șobolanii
prin hainele verzi
o acei fățarnici
nici n-au știut prea bine
predica de astăzi.

,,bănuiam că nu m-a uitat,,
mi-a spus-o de dimineață
-să mergi la râu să iei câte pietre o să vrei tu.

de ce o fi spus asta?
eu nu arunc niciodată cu
pietre în maidanezii
de prin haltă
și când mi-e foarte frig
nu mai țin cont de cerul spuzit de nouri
ies pe furiș
...îți deschid ușa
da
așa mi-a spus
aseară în mine au murit
trei ceruri și toate
încărcate cu rugăciuni ciobite.

ies pe furiș
așa să
strig
roșesc de șapte ori
apoi îmi plec supusă capul
peste ghilotină.

,,-de ce mă tot privești? e ziua judecății și
nu mă poți opri,,

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...