vineri, 6 ianuarie 2012

peste ani și ani

peste ani și ani toți
copacii se vor desprinde și
o să simți cum îți crește în spate
pădurea domnească atunci eu o să scuip
o mulțime de trandafiri negri care au stat înfipți
în mine și o să vezi tu
stelele or să înceapă să clipească iară
în mine o să răsară luna așa cum o știi
cu ochi nebunatici și cu gene de mătase o
să ne înfășoare pe amândoi în eșarfe luminoase

e doar o poveste știi bine eu pot să spun doar povești
dar nu avea grijă i-am spus
într-o dimineață de mai
sigur
o să-ți cresc în inimă ca argintul viu și poate atunci o să am curajul să te întreb dacă pereții ăștia igrasioși care ies din mine mai pot să îți folosească dar
tu nu uita dragul meu
suntem în stare de asediu și am început să credem mai mult în crucile din cimitire decât în puterea noastră

peste ani și ani o să-ți decupez din cimitirul umbrelor profilul și o să am curajul să îți spun pe nume

da tu o să mă aștepți îmbrăcat în tricoul verde pe care
ți-am scris demult cu nisip muiat în lapte
pe aici va trece cândva marck băiatul de la șapte care ne aduce corespondența din adâncuri

...................................................
undeva
într-un colț uitat
dresorul de pisici
o să tot transpire
ștampilându-ne fericirile la ambele capete...

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...