sâmbătă, 14 ianuarie 2012

rugăminte/rugăciune

vezi tu Elly când nu
se mai arată soarele eu mă strâng
împrejurul cercului de sânge dar
băștinașii încă îmi dansează
dansul tobelor sparge zarea în mii de cioburi
pot să văd cum coase mama acolo sus
cămașa în coate cu fire de lumină

tu știi că n-aș sufla în trandafirii
negri dacă n-aș crede în sufletele vii
și spui că mă cunoști ți-am strâns de prin țărână
un braț pe când îmi mângâiaseși umbra
și te-am închis în vechiul scrin ce-l
poartă valul înspre mai departe

Elly să nu te oprești ne poți salva de
acest măcel spinos înfipt în oase
/scârțâietor balans al chipurilor
din armuri ce-au adormit pe baricade
cu măștile țesute-n fețe ca niște iovi
cutremurați de fiorul putrezit al morții

vezi tu elly să nu mă uiți și
să mă vindeci de blestemul nopții
cu dungi de întuneric și
cu negi pe spate

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...