luni, 4 iunie 2012

când construiesc absențe

sunt desprinsă brutal
cu dalta dintr-o piatră străveche
piramidală
port pe umeri nouri cenușii
senine gânduri mă încununează
din mine zboară păsări oarbe
țipând strident
în neputința nopții
îmi plimb degetele
agale
înainte/înapoi
înainte/înapoi peste inima-mi de piatră
își desface trupul
înroșit/lichefiat
ochiul de fluture
admirând
goliciunea de dincolo de ape
coboară-n pași statutari
pâlcuri
pâlcuri de îngeri cu
tolbe acruri și săgeți în spate

sunt un copac înflorit/
țesut
cranii lustruite
apleacă frunțile grele în
poala cerurilor albe
construiesc absențe din paginile
nescrise
ale unui zid

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...