miercuri, 15 august 2012

emily@să nu mă uiți!


emily


vorbele lui -un sâsâit
venit din foarte târziu să
îmi însenineze diminețile
gândite cu majuscule -
numai tu dragă emily le mai poți
însemna așa pe sub frunte
în ochiul translucid::
!!să nu mă uiți
strigam cu gura nopții
!!să îmi bați în inimă cu ploi
rafale și tot băteam- pumni mei mici se umpleau cu sânge-
în pereții șubreziți de suflet
desenam flori mincinoase
pe obraji n-am să îl uit ziceam trebuie să mai trăiască chiar și
într-o gură de șarpe să mai trăiască măcar până
îmi trec stele de genunchi până o să mă
acopere cerul dragă emily am
evadat prin răcoarea acelei nopți și de
atunci îl caut îl strig
Stăpâne stăpâne mi-a crescut o piele
sol
zoasă peste trupul străfulgerat nu
îndrăznesc să mă trezesc și

spintec burta visului cu
vârful degetelor oțelite

alerg cu emily sculptată
-n
spate să nu mă
uiți auzi
să nu...
pe vreo tarabă prăfuită
acolo unde zac păpușile abandonate


http://youtu.be/sgbo2QWLBzI

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...