miercuri, 12 septembrie 2012

într-o lacrimă

grădini de paradis
câmpii aprinse
iasomii-
iubire a mea de-o vară
îmi vei înflori iară
într-o singură petală şi
voi muri lent şi voi muri
obscur ca orişice ironie
cu surâsul îngheţat pe
buzele de piatră-amorţire
ftizică tuşind capete de fluturi
într-un dedemult stins
cu arome edulcorate
valuri fierbinţi
valuri crescânde pe
umerii de iasomii vor duce
nostalgiile mele şi
mă vor înghiţi într-o ciuleandră
cu mâinile trecute scuipându-mi
făţiş alte şi alte iubiri
ne(re)cunoscute -trăire absconsă
încuiată într-o lacrimă albă
pictată pe un iluzoriu plafon
sideral

mă simt ca în burta imensă
a unei caracatiţe înflămânzite

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...