duminică, 21 octombrie 2012

te voi căuta doamne întru numele nelegiuit al legii

http://cititordeproza.ning.com/group/poetulcasisoldatul/forum/topics/ntru-numele-nelegiuit-al-legii


azi trăiesc pe post de moarte
am degete moi şi unghii croşetate
miros metalic a naftalină şi a far
aprins la marginea zării acolo unde
îşi dezgolesc umerii vrăjitoarele
am stat rezemată de malul dărâmat
umplându-mi trupul cu
multe clipe triste
veac peste veac în mine
am înviat ochiul cavalerului integru.

în piatră mi-am aprins aripi
de plumb poate am şi zburat
neisprăvită strălucire cu tunet
straşnic cât mâinile mele m-am
înălţat, m-am sărăciti şi am zis:
m-ai sărăcit ca pe o lingură de sare
voi şi voi eu bogăţiile lumii
pendulă atârnândă de burta
nălucilor în stânga şi
în dreapta
suspin înfundat :
-bing şi bang!
bing şi bang!
tâmplele mele ar vrea să învineţească
eretice.
sătule de amăgirile albastre
îmi sunt gândurile uscate
întru numele nelegiuit al legii am strigat:
- excelsior!!!
te voi căuta doamne, azi,
alăturea de moarte. ascultă!
numele ţi l-am strigat!
........................................................................
nimeni n-o să mai lege rănile
braţelor mele aruncătoare
de păsări înnegrite
le-oi croşeta noi adevăruri.

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...