vineri, 16 noiembrie 2012

pe umărul corbului

trăiesc în margine de timp
pe umărul corbului strivit
 în stânci
nejustificat
nu îmi mai plac
surâsurile tăiate adânc
pe un obraz aprins îmi
bat nechematele clipe
oamneii mă privesc suspicios
din dosul măştilor de ceară
lumea se vede mai veselă şi
tristă ca o femeie uşoară
alunecând făţarnic
în cutele cearşafurilor umezite.

(cadânele cu buze alunecoase
îşi tăbăcesc şerpeştile piei
şi-mi răstălmăcesc alt trupul
din ochiul nopţii
se scurg ridurile zvâcnind ca
nişte vene atent secţionate)

voi cumpăra o altă viaţă îmi zic
privind în jos poate prea supusă
pentru o amăgire de vorbe dezrădăcinate şi
voi trăi. da.
voi trăi chiar dacă
se va umple râul cu minţile bolnave
chiar dacă oameni de carton
o să îmi construiască în nesimţire
aceleaşi turnuri aşezate
nu poţi tu gură putrezită
să mi te împrejmuieşti
ca pânza de păianjen
nu poţi să mă jeleşti deacum
am şi mai multe cranii reci
fără de scalpuri
în buzunarele-mi
prea strâmte

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...