miercuri, 7 noiembrie 2012

era iarnă

http://misionara-misionara.blogspot.ro/2012/09/a-venit-vremea-zborului-inecat.html


era iarnă



erau gheţuri dantelate
la geamuri era frig peste
păduri s-au desfăcut
ceruri în noi
au răsărit
cu flori de Paşte

să fi fost aşa?
aşa cum mi-am dorit
luntraşii au intrat fără
de veste în valurile nopţii cu

capetele acoperite
storşi
fără de vlagă
şi-au aplecat frunţile în faţa morţii
se cuvine să te prezinţi cu
foarte mare sfială

printre firele de păpădie şi ierburi cernite
mă îndemnai să zâmbesc aspru
şi să respir
străine îmi sunt mâinile
te-aş cuprinde cumva
de după umeri
să stăm cu ochii pironiţi
în cer
în faţa morţii
aş fi uitat
pentru o vreme
să mai număr

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...