marți, 18 decembrie 2012

gând nocturn

s-au încâmpenit pădurile a jale
fluturi cu bocanci ţintuiţi
mă împung în coaste fără
să mă recunoască
e rostul
să simt gustul
gândului rânced
aceiaşi ochi de melc
ne despart plecările
zidindu-ne în maluri
prin frigul nopţii nu îmi
mai găsesc o mână şi
inima-mi coboară
fantomatic
poate că te-aş plânge
omule de nisip ca
o bocitoare de profesie
dacă n-aş avea pietre
în ochiul stâng
aş îndrăzni să te privesc
dar primeşte-mă aşa cum sunt
o adiere vie cu aripi de zapadă
cusute-n tălpile de ceaţă

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ai o pagina foarte tare! Se vede ca te ocupi si te straduiesti sa fi in top. Am si eu un site de anunturi gratuite http://taman.ro/ si ma straduiesc sa fiu si eu in top, dar nu voi reusi sa te egalez.
Felicitari!

Anonim spunea...

Ai o pagina foarte tare! Se vede ca te ocupi si te straduiesti sa fi in top. Am si eu un site de anunturi gratuite http://taman.ro/ si ma straduiesc sa fiu si eu in top, dar nu voi reusi sa te egalez.
Felicitari!

Anonim spunea...

Cele mai frumoase randuri citite

My website ... anunturi

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...