joi, 10 ianuarie 2013

*per speculum in enigmate,,



am mult bun simț
de observație
de pildă pot deosebi
malurile de ape
copiii de pisici
nisipurile de prund dar cu toate astea
nu mă pot numi corp experimentat
cu bucăți mari de timp
și atunci mă golesc de umbre
acoperindu-mi dârele de sânge
cu un giulgiu alb
pe care s-a întipărit o față
apoi mă strâng în mine ca într-un cocon
privind printr-o fisură
partea întoarsă a lumii

(per speculum in enigmate)
...................................................
parcă n-aș vrea să mă treziți și
de aceea o să vă (a)par dormind haotic

de parcă aș fi o
păpușa austeră
cu buzele de piatră

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...