marți, 8 ianuarie 2013

în groaza altor timpuri

scutur copacul facerii
de stele
deasupra gropii
morţi cu mănuşi dantelate
răsădesc flori carnivore
în pădurea domnească
un zdrăngănit de lanţuri
mă adoarme şi cresc de la genunchi
până-n obrazul stâng îmi caut o scurtătură
păşesc pe sârmă ghimpată
heruvimi cu chipuri de păsări
îmi zvâcnesc pe sub tâmplă
ascuţindu-mi uitarea
la patru şi un sfert
o să îmi zdrobească trupul
la patru şi un sfert
o să îmi caut prada
pe stradă
strigăte înfricoşate
feţe crispate
coaste şi cranii
feureri nebuni
cu zvastică înferată
în piepturi renasc
apocalipse 
 bătrânii corbi au împietrit
în groaza altor timpuri
vreau să mă întorc dar
gura mea însetată soarbe adânc
Adâncul

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...