duminică, 10 martie 2013

***

http://www.facebook.com/photo.php?v=341162782670675

hai ploaie

îi zic reclădeşte-mă
retrăieşte-mi tu mie pasul
din glezna
piciorului meu stâng fluturi sugrumaţi
atârnă ca o herghelie albastră
copii de metal îmi vâră degetele-n coastă
şi eu merg desculţ aiurind peste nisipurile înfierbântate
mă înnebunesc iepele mărilor cu nechezatul lor de fum
îmi adun arsuri peste pleoape gândindu-mă la tine
se face iarăşi vară o vară tulburată în care trupurile asudă
în aşteptări sinistre inima mea va bate ca un orologiu cu ochii
de lemn uimiţi în care au intrat demoni mici încercând
în zadar să îmi stingă buzele rupte din care se revarsă
o iarnă cu urlete ademenitoare o
iarnă ucigătoare cu zăpezi aprinse
hai veşnicie atinge-mi ochii sau
stinge-mi măcar din nuferii
pe care tu
i-ai aprins
aici şi dincolo
de pleoape

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...