duminică, 14 aprilie 2013

4

surâsul meu gothic(4)

undeva în așternutul nopții
gândurile noastre se acuprind
sărut medieval cu zornăit de lance
pumnale sugrumând văzduhul
păreau că ne schimbă sensurile
vieții atinse crunt de aripa moliei
roasă de singurătate

și eu și tu

pe față universului
ne proiectează umbre viorii vibrante
ca niște palme deschise care
încearcă să ne atragă în adânc
tot mai adânc mai înfundat pământul
icnește înghițindu-ne lacrimile sărate
apoi doar gândurile tale apoase vestejite
apocaliptice desene pe un asfalt murdar
gânduri de om sărman

era și normal
fericirea își împarte ochiul pe din două și
eu simt nevoia să mă ascufund
somnul meu are gust amar
tu dormi
strângând în brațe umbra izvoarelor reci
care ne înfășoară nebunia în mantie de cer
http://youtu.be/CNzRlmyiwg4

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...