vineri, 12 aprilie 2013

donna angelica

http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/t682-lansare-zvarcoliri-de-cristalin-florin-stratulat-si-zbatere-de-pleoape-dorina-neculce-20-aprilie-2013#9119

donna angelica

iubirea mea a început
de ieri să vândă fluturi
îngrășați buni de pus în hamuri
de acu(m) pot privi cerul
în semn de trandafir
sălbatic răstignit pe fruntea mea
l-au amuțit și încerc o fugă
pe lângă caleașca de cristal
dau din aripile întunecului
centaurii își ascuțesc copita
(femeia asta a visat prea mult)
prin răsuflare mea întunecată
făpturi de aer stau suspendate
pe cele 6 picioare își caută alt drum
stai necuprinsule aș putea
să îți decojesc pe margini aura
clipă cu clipă şi ochii mei au frigul încleștat
doar cerul mă mai poate ascunde îmi zic
îndesând zilele pe sub cămașa ruginită
caut umbra zeului turbat
brațe de gheață îmi plouă cu cioburi și
simfonia ruginii înnebunește trupul ierbii
sugrumă florile în glastră
donna angelica așterne
uşor degetele-n scară
hai urcă privește cerul
e aproape
apoteotic:
dor ,,tot,, muribund.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Hello to all, it's actually a nice for me to pay a quick visit this web site, it includes precious Information.

Here is my blog post :: bancuri tarani

Anonim spunea...

You're so interesting! I don't suppose I have read a single thing like
this before. So nice to discover someone with genuine thoughts on this subject matter.
Seriously.. thank you for starting this up.
This site is one thing that is required on the internet, someone with some originality!


my blog :: Juegos Online

Anonim spunea...

Hey would you mind letting me know which hosting company you're utilizing? I've loaded your blog
in 3 completely different browsers and I must say this
blog loads a lot quicker then most. Can you recommend a good
internet hosting provider at a fair price? Cheers, I appreciate it!



Feel free to visit my web page jocuri gratuite mario

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...