joi, 13 iunie 2013

simţământul persisă



de parcă aş avea nisipuri mişcătoareîn talpă
adăpătoare de fluturi
galbeni mi-s ochii
desparte-mă iarnă de vânturi
de ploi-usturătoare
sentimente amestecate
pe deasupra memoriei mele închircite
firul de plumb nu mai pătrunde.
sunt un amurg deşănţat?
sunt o tristeţe scursă pe un obraz de ceară?
sunt o firidă crescută în creştetul palmelor tale?
îngroşământ al nervurilor. zale frunzoase?
verde verde pal verde strident întunecat
uitată sunt în umărul pădurilor
îndoielnica mea cămaşă de zale
ţesută în norii de fum mă strânge
sugrumă
scârţâi şi scânteiez
a jale mă şi aprind
lumină în lumini

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...