sâmbătă, 29 iunie 2013

o ascult pe larra

simt o stare de linişte profundă ca
atunci când ai privit îndelung un film edulcorat
care ţi-a şters şi ultima picătură de îndoială
..viaţa e frumoasă,, rostesc
privind în jur să nu m-audă cineva
aş părea un rechin
atârnat în botul umed al unui câine vagabond
aş rupe cu strigătul meu principii şi legi
poate larra nu ar mai purta funda galbenă
papucii roz sau rochiţa de muselină
larra mi-ar băga degetele-n ochi
larra mi-ar înşuruba mâinile ei mici
în esofag forţându-mă să vărs
un ţipăt sau un răget de fiară înjunghiată
,,aşa simţi şi tu măcar ziua de vineri,
aşa o să poţi să cutreieri
străzile neumblate
în miez de noapte
fără de frică
liliecii gigantici
or să îţi omoare timpul pentru că timpul draga mea
îţi este cel mai înverşunat prieten,,
o ascult pe larra
întotdeauna îmi place să ascult pe cineva
nu contează pe cine
pe larra pe destiny pe Stanley
pot fi o fiinţă foarte educată
şi foarte ascultătoare
dacă îmi răsuceşti cheiţa
...din când în când...

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...