duminică, 2 iunie 2013

între două lumi

pe obraz mi s-a lipit o pasăre amară
şi o privesc aşezâdu-mi cât
mai aproape coada ochiului...
ca un condamnat la moarte care ar
cere dreptul la o ultimă dorinţă necugetată
(.............................................................)
la capătul strident al durerii
moare întotdeauna cineva şi
cineva foarte murdar
mă strigă adresându-mi o
nejustificată întrebare
în momentul Acela
mă trezesc doar cât
să iau seamă că am răsărit
dintr-o rază adâncă explodând fantasmagoric
printre ierburile ţesute mă traversează păsări
părtunzându-mi venele caută un loc odihnindu-şi aripile
când pe un umăr când pe celălalt
mă balansează între cele două lumi
-cheamăt transfigurat- al unui cerber constelar
urletul triplu cutremură trupul de humă al femeii
recompunând-o din silabe şi eu nu încetez
să mă minunez şi să mă mişc
haotic de pe un mal pe celălalt
de pe o punte pe ...cealaltă
http://youtu.be/27Bh1D18lto

2 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos.Multumesc

Lumea din oglindă spunea...

multumesc de vizita! :)

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...