luni, 23 decembrie 2013

a

Motto:

   ”Tu — tu singur vei avea stelele asa cum nimeni nu le are… In una din stele voi trai eu. In una din ele, eu voi râde. Si va fi ca si cum toate stelel vor râde, atunci cand te vei uita noaptea catre cer… Tu — doar tu — vei avea stelele care pot râde.”(Micul Prinț, Anoine de Saint-Exupery)

slide 312033 2780489 free Sapte frânturi de intelepciune din Micul Print
sursa foto: internet


Cândva


le-am și zis: am zdrobit
o inimă de metal și
o simt: iat-o!
-buldozer
cu dinții ruginiți-
descopăr în fiecare zi câte
un om pierzându-se
în urma altcuiva nu
m-am oprit și am trecut
arogantă cu tălpile de sârmă peste
pieptul lui simt urma-mi uriașă
cu umerii apăsați de lemn
-toacă ritmată, părăginită-
învățând cum să își privească 
îndeaproape
oamenii
cu inima de stele
și mai puțin cerul
cu inimă de oameni
pentru că uneori

 pot să re-
devin ce-am fost- o umbră străvezie
/ cu limba de piatră

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...