joi, 26 decembrie 2013

într-o românie a bunului simț/plac(poem cu personaje imaginare)


încerc să îmi fac loc
cocoloșindu-mă printre
marii literați
inima mea zvâcnește
zvâcnește speriată
ca un cuib în care pisicile scheletice
își devorează puii
cu trupurile dezgolite
cu oasele mele plesnite
mă înfășor-cap/coadă-
în umbra slinoasă a unor re(sentimente

!!sunt un om viu îmi zic
!!!ce mama dracului iar
au uitat ăștia
deschise robinetele amendamentele/aranjamentele
literal)mente mă și lipesc de pulpa
înfierată a cerului ascultând cum
se ascut firele de iarbă
la temelia cetății poeta x
își mângâie sexul la 90 de ani
protestând joacă un rol de moarte celebră
în mintea tulburată a poeților sexagenari
poetul gălățean i-o trage româniei
într-o poziție atât de incomodă
încât îi tremură genunchii
oamenii culturii se emoționează premiindu-l
cu palmele crăpate pentru ,,dragostea,, de neam
și toate astea se vor întâmpla
într-o românie îndestulătoare
a bunului /plac

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...