luni, 10 februarie 2014

parodie


scriu poeme fel de fel,
despre Pușa, chelăreasa,
despre soacra lui Ioniță,
cum vroia să-și ardă casa.

despre plopul de la poartă,
despre mintea mea cea neagră,
care-și vâră colții-n soartă
și pisica ce m-aleargă.

scriu pe scară, prin odaie,
uneori mai scriu…și-n baie,
de se miră toți vecinii,
alteori m-asmut cu câinii.

însă mie nici nu-mi pasă,
îmi mai lustrui avatarul,

și, de n-am un pix pe masă, 
criticii îi iau cu parul.
 
scrijelesc blocul c-un cui,
sunt poetul de pe scară,
altul, cred, ca mine nu-i.

(oare să mă-îmbăt deseară??)

scriu poeme-n prag de seară,
între dinți strâng o țigară,
lângă mine țin paharul, (uite-așa),
să se îmbete avatarul.


scriu poemele în casă
(masă, pasă, lasă…)

scriu poeme fel de fel,
scriu poeme parfumate,
hmmm, ce miros la mine-n carte.
 

sunt poeme la vecini...
ah, poeme? niște spini…
arunc ochii într-o parte,
și le simt, așa, ca moarte.

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...