joi, 6 februarie 2014

simetrică lumină

în acest nisip al pașilor de sârmă în
această mișcare
a undelor seculare
carnea mea își înșurubează picioarele
răsucindu-mă zilnic-gât întors
de vioară dezacordată
îți auzeam până și râsul-hohot neînduplecat
trecător răsculat al alunecărilor peste ape-
,,haide hai să nu fim totuși așa de singuratici,, chicoteam nebun
reîntorcând clipa
îndoielilor
pe fiecare parte
aglomeram clipocitul pisicilor
cu ghearele răsfirate
,,să nu ne întrecem cu înjurăturile prin
pieptul scorojit al lumii,, mâinile mele
smulg prezenței tale potirul
depărtându-ți nemărginirile
-simetrică lumină-între ziuă și noapte



***

lăuntric/alunecat

între alfa și omega ești doar
tu -răsucire de gânduri
pe degete de noapte
trupul tău
alunecat
îngropându
-mi
mormântul


*****

trecerea prin umbră

doi pași la dreapta
doi pași la stânga
în adâncimile cerului
despletindu-
mi umbra peste un perete fad
făceam loc stihiilor
sa traverseze
podul nopții
în pași de vals
și de vioară


Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...