joi, 7 iulie 2016

aici și dincolo

copiii de metal atârnă ca o herghelie albastră 
 îmi vâră degetele-n coastă şi eu alerg desculț 
aiurind peste nisipurile înfierbântate mă înnebunesc 
iepele mărilor cu nechezatul lor de fum
 îmi adun arsurile în pleoape
 gândindu-mă la tine se face iarăși vară o 
vară tulburată cu trupuri asudate în așteptări sinistre 
inima bate ca un orologiu cu ochi de lemn 
în care au intrat demoni mici încercând
să îmi stingă buzele rupte din care se revarsă o iarnă 
cu urlete ademenitoare o iarnă cu zăpezi aprinse 

hai ploaie ucigașă trăiește-mi pasul și
atinge-mi ochii pe care i-ai sădit aici şi dincolo

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...